[Epitesz-barkacs] kő ragasztás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 1., H, 01:11:55 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Őszönként, amikor leeresztem a vizet, és kis szerencsével száraz
> minden, ráhúznék egy nylonzsákot és alul összekötözném.

Elsőre dobtam egy hátast, úgy olvastam, hogy Őszödönként. :-) Hiába no, átkozott
diszlexia. :-)

Szóval, ha ez jól sikerül, akkor szinte mindegy, mivel rakod fel. Még a gipsz is
jó lehet. :) Persze azért számítani kell rá, hogy néha elmarad az időben történő
letakarás, szóval úgy kéne megoldani, hogy ha 0 fokos vízzel van áztatva (ónos
eső), akkor se alakulhasson ki sehol olyan tér a kő táján, ahol meg tud rekedni
a víz, sőt, nagyon le tudjon jutni.

Érdekes anyag pl a zsalukő. Nyeli a vizet, mint kacsa a nokedlit. Ha egy ilyen
falat lepisál valaki, nem biztos, hogy földet ér a folyadék. Mégse fagy szét
sosem. Ez lehet a nyitja, rögtön továbbjut benne a víz, nem tud sehol tömören
ott maradni, és tömör jeget képezni.