[Epitesz-barkacs] merre vezessem

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 2., K, 09:37:27 CEST

Hofferek Attila wrote:
> Én csináltam rá betonvasból egy hosszabbítót, és az aknafedőre meg egy
> lyukat,
> amin mindez kilóg 2 cm-t.

Az jó!
Nekem is van ilyen élményem. Tél volt, kórházban voltam törött kézzel, végre
hazajöhetek. Mit látok már messziről? Gőzölög valami az udvaron. Beszartam,
ilyet még nem láttam sosem. A vízóraaknából dőlt a víz, és az gőzölgött. Nem
értettem, hiszen onnan hideg víz kell jöjjön. Na igen! Hideg, de a tél hidegebb
volt. :-)

Volt egy alkalmas szerszám, amivel le lehetett nyúlni a megfelelő csapok
elzárására, de a bugyogó vízben nem lehetett lelátni rendesen, szóval egykézzel
tapogatva a hosszú szerszámmal nagynehezen beletaláltam a megfelelő lyukba, és
el tudtam zárni, de eltartott egy csomó ideig. Fogalmam sincs, mennyi ideje
folyhatott. Akkoriban valahogy még a vízdíj nem volt vészes, biztos ezért nem
emléxem.

Nem csőtörés volt, hanem a leeresztőcsap karjára ráesett egy kavics, és az
kinyitotta.