[Epitesz-barkacs] Asztali korfuresz tema

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 2., K, 14:46:39 CEST

Szabo Endre wrote:
> Rosszul hallok, símán letekerem a hallókészülékem, úgy legalább nem
> hallom a szomszéd üvöltését sem:-)))

:-) Mindennek van előnye.

Régen, ipartanhallgatóként rakosgattak bennünket a ganz mávagban mindenféle
műhelyekbe, hogy szanaszét szerezzünk gyakorlatot. Egy ideig egy olyan
lemezlakatos-műhelyben dolgoztam, ahol bazi lemezeket levegős köszörűkkel
basztattak reggeltől estig. Nekem nagyon szar volt, de aki csinálta, annak nem.
Mind süket volt. Direkt ilyen munkaerőt alkalmaztak ezekre a feladatokra. Okos!
(Én meg némi halláskárosodással jöhettem el onnan.)