[Epitesz-barkacs] Asztali korfuresz tema

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 2., K, 18:55:00 CEST

vajk fekete wrote:
> amit linkeltem, az aszinkron, de tengelyrol megy. ettol kicsit
> alacsony a fordulat, meg kicsi az atvagas. cserebe allat masszivan
> van csapagyazva a fureszlap. meg az olcso kinai cuccon is egesz
> rezgesmentes, egyenes, jo futasu lesz.

Akkor az egy jó kiindulási alap.
Sőt, lehet, hogy nekem 1:1-ben is megfelelne, amennyi ilyesmit igénylő melóm
van.

Múltkor láttam valakinél egy gérvágót. Ő alu profilokat vágott vele. Na az
megfogta a fantáziámat annak ellenére, hogy bizony kefés motorú volt. Mert hogy
szinte sorjamentesen vágta a vékony alut. Hoztam is el egy hulladékot, hogy
közelebbről megnézzem. A végén még nyugdíjazom a keresztbe-szalagfűrészemet. :-)