[Epitesz-barkacs] ?

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Aug. 4., Cs, 17:09:52 CEST

Szervusz Zoli!

> ugy latom a linkem nem erte el az ingerkuszobot, pedig korabban keshegyig
> meno vitak voltak passzivhaz ugyben

Elolvastam. Sok újat nem mondott eddigi tudásomhoz képest - meg nem is
igazán a passzívházságról volt szó, amikor megemlítette a kazánt (-:
Sőt, a hűtés kérdése is kilőhető, ha elég szabadon tervezett családi
házról van szó. (A mienk nincs szétoptimalizálva, csak két órát
töltöttem ArchiCADben a nappályák tanulmányozásával és a terv
átrajzolásával. Így viszont bent a maximális hőmérséklet eddig 26 fok
volt, légkondi persze nincs.) Szerintem a fickó akart még egy
blogbejegyzést.

szia: Balázs