[Epitesz-barkacs] Asztali korfuresz tema

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Aug. 4., Cs, 20:33:04 CEST

nem rossz!!

 - a satuhoz: tönkanya. azt a par pici facsavart ki fogod huzni elobb utobb. a tonkanya egy 10-es vagy 12-es acel henger, amiben merolegesen van egy M6 vagy M8 menet. alulrol fursz egy zsakfuratot, oldalrol bele egy masikat, alulrol feltolod a tonkanyat, oldalrol beletalalsz es kesz is.

 - a horony miert van korbe?

 - a kis furesz amit ajanlgatok, tok jol elferne a tetejen, ha nem hasznalod, akkor meg alatta.

vajk