[Epitesz-barkacs] ülőkád

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2011. Aug. 5., P, 00:18:53 CEST

Köszönöm, azt hittem, hogy az "ajtó" valami földtől elrugaszkodott
ötlet, azért is tettem idézőjelbe. Az ezermester cikkét nem tudtam
megnézni, biztosan bennem van a hiba. Ami a címen látható, az éppen a
lényeget hagyja ki. Én egyébként arra gondoltam, hogy pl. a csapról
feltölthető ballon emeli fel a hagyományos kádban ülő embert,
kiküszöbölendő az elektromosságot. Az persze ilyenkor továbbra is
kérdés, hogyan jut be az ember a kádba. Erre lenne jó az ajtó, de azon
kivételek közé tartozom, akiken nem segít a 16%-os adókulcs ...

Üdv
pi