[Epitesz-barkacs] ülőkád

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 5., P, 14:45:01 CEST

Szabo Endre wrote:
> (ui: mozgássérült ill. nagyon öreg ismerőseim mind zuhanyoznak, mert
> ha leülnek valahova, nehéz ám felállni, vagyis lehet a kissámli is
> hülyeség, ők zuhanykabint használnak azt tudom)

Azért néha biztos elkelne neki egy kis áztatás. Persze van venis, akkor nem kell
áztatás. :-)

Én nem sámlit vagy ilyesmit használnék, ha ebben a helyzetben lennék, hanem
valami olyasmit, ami az alvázmosást is lehetővé teszi. Alig kelljen megmozdulni
ahhoz, hogy tényleg mindenütt le legyek mosva. De ezt valószínű, hogy
mindenkinél egyénre szabva kell kitalálni.

Ez az ajtós ülőkád valszeg kerekesszékesnek jó, tehát ebbe egyedül át tud ülni,
és innen vissza a kerekesszékbe.