[Epitesz-barkacs] Epitsunk korfureszt projekt

SirLeslie sirleslie.gm at gmail.com
2011. Aug. 8., H, 18:49:17 CEST

> konkretan a kepen egy marogep asztala van. szoval azt marogepnek hivjak.
>
> vehetsz kulon is, de nem lesz ilyen preciz. keresztasztal neven keresd.

Köszönöm szépen - közben "ipari" tárasit is megtaláltam "keresztsatu" néven.
Elvileg ilyen is megfelelene - néha műanyag dobozba kell szögletes nyílást vágni
pl. lcd-nek... kis oszlopos asztali fúróval+marófejjel csináltam eddig, de
nagyon körülményes - és nem mindig 100%-os sikerű - módszerrel.

Laci