[Epitesz-barkacs] barkács dolgok

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Aug. 10., Sze, 13:47:44 CEST

Szervusz Attila!

> szerintetek megéri 16ezerért egy "kraftech" típusú 50 ccm-es 4,4 lovas
> láncfűrész,

Hacsak nem kell nagyon messze dolgozni a háztól, szerintem sokkal jobb
a villanyos. Amúgy nekem van egy 27kFt-s B&D, abban az olajzó ment
tönkre. Saját kenése nem volt, szétfarigcsálta a spéci pályát
megvalósító műanyag alkatrészt, ami a pumpát mozgatta. Ez nem ment 20
órát... Azóta van egy használt névtelen valami, abban is az olajzó
rossz.

Szóval így látatlanban szerintem nem éri meg, hacsak nem akarsz kézzel
olajozni, mint én.

> alkalomszerű, ritka használatra?
> Illetve egy "garden field" típusú fűkasza, 3,5 lovas, 22-ért?

Szerintem kaszálj hagyományosan, ha ennyire ritkán kell. Sokkal jobb
érzés, könnyebben, gyorsabban javítható.

szia: Balázs