[Epitesz-barkacs] padlófűtés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Aug. 10., Sze, 14:01:48 CEST

"Ilyenkor a fürdőszoba van az előremenő oldalon, mert azt kell a
legmelegebbre csinálni. Az ott előhűtött víz az előszobát még pont jól
temperálja. "

sot, az eloremeno megy a nappali szelen meg az eloszoba belso szelen a furdobe, ott korben meleget csinal, utanna a lehult korbemegy az eloszobaban ritkasan, mert ott csak temperalas van, es utanna a nappaliban az eloremeno mellett megy vissza, hogy a meleg eloremeno es a hideg visszatero kicsit kiegyenlitse egymast.

vajk