[Epitesz-barkacs] auto olajemelo gond

cst maguspr at freemail.hu
2011. Aug. 10., Sze, 19:20:32 CEST

koszi, vegul sikerult

a dugattyut korbevevo huvelyen kivulrol egy hatlapos csokulcsveg van es
lejjebb
egy menetes resz is, nagyitoval a menetemelkedes iranya alapjan
kezdtem probalni kicsavarni egy csokulcs segitsegevel, aztan amikor
kalapaccsal megutottem a hajtokart, akkor engedte a kicsavarast

persze egy-ket miatyankot is elmormogtam :-(

na, a dugattyut sikerullt kikocogtatni, a dugattyunak az O gyuruvel
atellenes
veget egy furogeppel forgatva konyhai dörzsikevel (amit a rezes vizszerelok
is hasznalnal) felfenyeztem, aztan mar mukodott :-(

az egesz dugattyu sima, vegig egyforma volt (csak a rozsdasodott resz
volt vastagabb a lesmirglizesig )