[Epitesz-barkacs] Epitsunk korfureszt projekt

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Aug. 10., Sze, 23:49:21 CEST

ha precizkedni akarok, akkor en is tolomerozok.

masik, hogy teszel egy egyenes lecet a lap melle, hozzafogod, es az asztal ket szelen behuzod ceruzaval (0.5 rotring). ez a nulla. utanna innen mersz mind a ket oldalon. a kimeno oldalon inkabb par tizeddel szelesebbre hagyod. regen amikor egy butorlapbol epitett dobozba csavarozott kezi korfureszem volt, igy csinaltam, es egesz egyszeru volt. akar fel is lehet ragasztani ket meroszalagot, de az ikeas papir pontatlan, a gyari ontapados acelszalag meg draga.

a profi cuccokon T vonalzo van, ami annyira merev, hogy egyoldali megfogassal is tartja a parhuzamost.

a leirt sztori miatt ha pl lecet vagsz meretre, es a meretet a parhuzamvezetonek utkoztetve csinalod ismetelhetore, akkor kell valami fadarabot a vezeto melle szoritozni, hogy ahol a meretet felveszed, ott szukebb legyen mint ahol vagsz.

vajk