[Epitesz-barkacs] Epitsunk korfureszt projekt

Szabo Endre stgellertfoto at gmail.com
2011. Aug. 11., Cs, 08:16:06 CEST

Még egy gyors kérdés, aztán ígérem, akkor jelentkezem, amikor újabb
kérdésem van:-)

Szal vannak régről, gyűjtögetés miegyéb folyamán körfűrész? lapjaim
(vídiásak, martfogúak, anyámkínja). Egy gondom van, hogy a
körfűrészgép tengelye 16-os és 200-as a lap. A régiek 185-től 50!mm-es
átmérőig vannak, illetve a tengely lyuk 18-32mm-ig terjed. Mennyire
legális, ha "adaptert" (középen 16-osra kiesztergált és különböző
átmérőjű) csinálok rézlapból, vagy danamidból?