[Epitesz-barkacs] Famunkak - videogyujtemeny:-)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 11., Cs, 11:18:49 CEST

Erdos Zoltan wrote:
> svindli van a kiscsajnal, mert nagyon hamar varazsolt masodik agyat

Nyilván ugyanúgy megcsinálta, és nem mutatták előlről.

> meg osszerakas kozben eletunt a korlat-deszka, aztan megkerult :-)

Ezt nem figyeltem meg, de megeshet.

> kozben elunta a csavarozast es elokerult a 100-as szeg...  de aztan
> ujra a csavarhuzot valasztotta.. raadasul nem emotorost, csak kezit :-)

Én úgy vettem észre, hogy a szögek azok nagy 8-as csavarok. Később odarak
valamit az anya köré.

> szoval boszorkanyos... :-)

Én azért irigyeltem, mert nem állt idegenül mindenféle durva, pasis szerszám a
kezében. Biztos peches voltam mindig, de egy ilyen hajlamú csajszi jól jött
volna. Mindig istentelenül magamra voltam utalva. Ha még feleségként is lehetett
volna.... hú, bele se szeretnék gondolni, mit hagytam ki.