[Epitesz-barkacs] Epitsunk korfureszt projekt

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Aug. 11., Cs, 12:51:54 CEST

teljesen legalis. a gyariak altalaban alubol vannak, kulsejuk recezett hogy bennemaradjon a fureszlapban.

arra figyelj, hogy a ket tanyer ami fogja a lapot, rendesen felfekudjon a lapon, az adapter dolga annyi, hogy segitsen kozpontosan felrakni a fureszlapot.

a faiparban szokasos lukak: 30mm, 15.9 (5/8in), 22.2 (7/8 in). 32mm es 25mm regen volt szokas, asszem foleg orosz.

szoval ha ezeknek metrikus mindenfele lukaik vannak, akkor komoly az esely, hogy femipari lapok. ami nem baj, sot jo, csak nagyon sok a foguk, baromi lassu elotolassal mukodik csak normalisan. de pl kemenyfat keresztben, meg pontos meretre vagni szuper.

vajk