[Epitesz-barkacs] A fotolistara jott, de szerintem itt is nagyon erdekes!

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2011. Aug. 12., P, 09:38:50 CEST

Endre!

2011. augusztus 12., 8:13:47, írta:

> http://www.youtube.com/watch?v=UmatL75dO3c

Ez a video  minden listán sikert arat :).
Nekem  az  egyik  ilyen élményem volt a Seiko egyik kvarcórája a 90-es
években.    Azonos   szerkezettel   2   árkategóriában   árulták   más
típusszámmal.  A  drága  cca.  8000  Ft  volt és komoly vízálló tokban
árulták.  Kb.  8-9  év  után  kellett  elemet  cserélni  benne. Az olcsó
változat  ránézésre  hasonló,  de  beázós tokba kerűlt és a "biztonság
kedvéért"   az   elemérintkezőt  a  panelhoz  rögzítő  kis  csőszegecs
a  márkás változat aranyozott kivitelével szemben, ebben bádoglemezből
volt.Ez   pedig   a  silány  tokon  bekerülő  párától,  vagy  az  elem
kigőzöllésétől garantáltan elkorrodált 1-2 éven belűl.
--
Üdvözlettel,
 (G)feri