[Epitesz-barkacs] A fotolistara jott, de szerintem itt is nagyon erdekes!

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 12., P, 12:45:47 CEST

Szabo Endre wrote:
> Biztos, hogy hatásvadász, az igaz:-) De ennek ellenére - szvsz -
> alultervezett konstrukciókat látunk, amiket 10 ft költséggel jóval
> erősebbre, masszívabra lehetne méretezni...

ha valamelyik porcikája masszívabb, akkor lesz másik, ami nem az. Ha mindet
masszívabbra tervezik, akkor is kidobod, mert erkölcsileg avul el. Különben be
kellene érned az 1200x1200 pixel és 30 lap/perces kokrszakban a 300x300 pixeles
és 5 lap/perces lézerrel. Sajnálnád kidobni, mert anno 300ezer Ft-ért vetted. A
20ezer Ft-osat simán kidobod, ha bekrepál.

Kérdés, hogy hova. Ha a kukába vagy a lomizósok verik szét, az nem jó megoldás.