[Epitesz-barkacs] A fotolistara jott, de szerintem itt is nagyon erdekes!

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 12., P, 12:52:07 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Na de ha megfelelő helyre betesznek még egy kis anyagot, akkor 3100 Ft
> lesz a billentyűzeted, és kétszer annyi ideig használható.

Lehet, hogy 20-szor annyi ideig, de elavul erkölcsileg.
Aztán ez visszatartja a használót is.

Nekem is egy régi billentyűm van, örököltem (az előző újabb volt, de
elolvasztottam egy 300-as izzóval :) ), meg a gép se új, a monitor is crt. Ha
elszállnának, és vennék valami újat, modernebbet, lehet, hogy sok időt
megspórolnék, és többet tudna a gép, én is fejlődnék picit. Így, hogy az öreg
szutyok még működik, engem is lehet, hogy visszatart némi fejlődéstől.

Ahogy a mobilom is. Párszor leejtettem, eltört itt-ott, ferrobond... de nem
fejlődök, nincs "okostelefonom", lemaradok. Ha rég elromlott volna, már előrébb
lennék biztos agyilag is. Vagy nem, de ezesetben az én hibám.

Az autóm is bírja még, de nincs benne klíma, hírből tudom csak, hogy van nőstény
busz meg kan busz. :-)