[Epitesz-barkacs] A fotolistara jott, de szerintem itt is nagyon erdekes!

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 12., P, 13:00:42 CEST

Szabo Endre wrote:
> Érdekes, a páromnak mindegyik fényképezőgépe megadja magát 1,5 év
> alatt. Természetesen 1 év garancia van rájuk.

A párodban keresném a hibát. :-)

> Kiváncsi vagyok, a Ni**on 3 éves garijával tényleg elhúzzák e mondjuk
> 3.5 évig... Tovább biztos nem:-)

Van egy régi gépem, meg lehetett volna csináltatni, mert valami sorozatban
előforduló hiba jelentkezett benne. Lustaságból nem vittem el. 3,2Mpixeles,
majdnem 80ezer Ft-ért vettem anno.

Utána egy fuji finepix lomot, 8Mpixeleset, ez már igazi kommersz. 18x-os zoom,
sokkal többet tud, mint az előző, ez volt kevesebb, mint 50eFt, de ez már nem
ugyanaz a forint.

Mostanában láttam, hogy van ennek egy még többet tudó tesója, tizenvalahány
megapixel, és az ára ugyanaz vagy kisebb, és ez már megint nem ugyanaz a forint.

Nem veszek persze másikat, mert jó ez nekem, de ha még jó lenne 15 év múlva is,
akkor már tuti nagyon elavult lesz. Lehet, hogy egy akkori Beka majd berakja a
szétszedtembe, vagy az unokáim játszanak vele, esetleg valamelyik nagy becsben
fogja őrizni a nagyfater gépét, mint valami emléket.