[Epitesz-barkacs] A fotolistara jott, de szerintem itt is nagyon erdekes!

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 12., P, 13:29:51 CEST

vajk fekete wrote:
> de amikor a tescoban a polcon sorjaznak a billentyuzetek, baromira
> senki (Te sem) venne meg a 100 forinttal dragabb de tartosabbat. Mert
> az alapjan valasztasz, hogy van-e rajta email gomb vagy sem, es
> hasonlok.

Ha már... van még olyan billentyű, ami tök régi fajta, nincs rajta semmi
csicsagomb?
Az előző billentyűt azért vettem (olcsó volt), mert ilyen egyszerű volt.
Mivel "vakon" gépelek, nekem fontos lenne mindkét oldalon a hosszú shift, nem
jó, ha fölös gombok kerülnek ide rövidítéssel együtt. Pl most bal oldalon van
egy i betű, tök fölöslegesen. Szétszedtem, kitámasztottam egy műanyag
csődarabbal, hogy ne lehessen lenyomni. Összesen 5 ilyen tök felesleges gomb
van. Jó lenne, ha ezek nem lennének.

Sima, 101 gombos magyar kéne. Létezik ilyen?