[Epitesz-barkacs] vellanymotor kerdes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Aug. 12., P, 14:24:45 CEST

Sziasztok,

vettem en is egy uj korfureszt.

olyan motor van rajta, ahol a motorban van rele, es 230V-rol megy. eddig tiszta.

van rajta egy Ganz KK feliratu kapcsolo, amin egy pici fekete gomb a bekapcs, es egy nagy piros gomba a kikapcs. Sejtem hogy ez egy veszleallito eredetileg, es a feketevel lehet reszetelni, de most igy a fekete a bekapcs.

viszont ha bedugom a konnektorba, olyan hangja van, mintha egy rele valahol meghuzott volna. es inkabb a kapcsoloban mint a motorban. nem mertem meg aramot, de letezik hogy ebben igy allandoan meg van huzva valami?

vajk