[Epitesz-barkacs] vellanymotor kerdes

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Aug. 12., P, 22:49:33 CEST

kattan akkor is. megtalaltam mi van benne.

http://www.ganzkk.hu/magyar/gmv_.htm

ez van benne. ez kattog.

http://www.ganzkk.hu/magyar/horelek_motved.pdf

6. oldalon levo dobozban van, az ott lathato veszleallito gomb van az elejebe pattintva. igy a bekapcs a kis feketevel megy, de a kikapcs a gombaval.

itt itja, hogy ha 1f motorhoz hasznaljuk, sorba kell kotni a kontaktusait, hogy a vedelem jol menjen. na ezt aki ratette nem tudta. (vagy leszarta). es a leiras szerint faziskimaradasra erzekenyitett. ez jelentheti hogy van benne egy rele?

vajk