[Epitesz-barkacs] Évforduló... :)

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2011. Aug. 13., Szo, 11:13:43 CEST

Hi,

  Annó két éve vettük meg a mostani lakást, és már említettem volt, hogy a
folyosó végén volt egy 20 wattos normál izzó, amelyet a lakás felújításának
lendületével kicseréltem egy 10 wattos energiatakarékosra, így kevesebb
fogyasztással több fény van a folyosón. Mivel nincs a foglalathoz kapcsoló,
7/24 világít szerencsétlen... kb. két éve folyamatosan, vagyis kb. 18 ezer
órája. Ennyi idő alatt az óránkénti 10W  megtakarítás 180kWh megtakarítássá
nőtte ki magát, ami közelíti a 10e forintot.
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor