[Epitesz-barkacs] Évforduló... :)

cst maguspr at freemail.hu
2011. Aug. 14., V, 06:08:25 CEST

en valami olyan egyszerure gondoltam, hogy a merendo
lampatol ( mondjuk egy adott takarekosnal ) a fotoellenallast
25cm-re teszem es a digi multimeter pl, mer  270ohmot,
es ha ezt az egot ugyanigy merem 1ev mulva, es akkor
tovabbra is 270-et mutat, akkor nem valtozott, ha meg merne
360-at, akkor a kevesebb fenyerovel lett nagyobb a fotoellenallas
ellenallasa, akkor megiscsak csokkent a fenyero

tehat ezt igy akar " objektiv " mereskent is felfoghatom
eppen a napokban egy olyan takarekos ego egett ki, amit rovidebb idokre
tobbszor ki-be kapcsoltunk, azokhoz kepest, amiket kevesebbszer, de mindig
hosszabb idore, tehat ez csak  " objektivnek latszo szubjektiv elmeny "