[Epitesz-barkacs] betonozas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 14., V, 11:36:41 CEST

Zsiráf wrote:

> Lehet, hogy fölösleges, de január 1. óta EUROCODE szabványt
> figyelembe véve KELL földrengésre méretezni az épületeket.
> Ez persze nem azt jelenti, hogy ne lehetne födémgerendát
> béléstestekkel használni.

Aha. Szóval ebben lehet a változás. Azok az épületek, amiket láttam, biztos,
hogy nem házilagos, gány munkák, tuti meg van tervezve rendesen. Az egyiknél a
kivitelezés is profi kell legyen, mert még tábla is van kirakva, hogy ki az
építő, az építtető, meg mik a határidők. Meg sosincs felhalmozva felesleges
anyag, csak amit hamarosan be is építenek. Na meg van mobil wc, meg egy konténer
is lerakva. A másikon detto, pedig az már nem ilyennek tűnik.

azért látni a fejlődést ezen a téren is. Ma már nem a kaláka meg a jó lesz az
úgy is tipusú építés a szokásos.