[Epitesz-barkacs] födém

Radó Zoltán levlista at maxcore.hu
2011. Aug. 15., H, 20:46:34 CEST

Sziasztok!

Újabb téma és kérdés...

Felszedtem az egyik szobában a padlóról az agyag, salak, "aljzatbeton" kombót.

Igy kiderült, hogy a födém csak 10cm vastag, illetve, ami eddig a
pince plafonján nem tünt fel, hogy amikor csinálták, a zsaluzatot
alulról nem támasztották meg középen, ezért a födém egy hatalmas
teknő. A széléhez képest 8cm-el mélyebben van a közepe.

A tervem az lenne, hogy könnyűbetonnal síkba hozom, majd arra a
polisztirol, majd az aljzatbeton a padlófűtéscsővel.

Jó ez így ugye? (Tök hülye vagyok hozzá)

Esetleg érdemes lenne máshogy?

Köszi!

Z.