[Epitesz-barkacs] födém

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2011. Aug. 16., K, 14:09:19 CEST

Sziasztok!

Zoli!
Azt írod, hogy 8 cm-el van mélyebben a közepe.

Én megpróbálnék valami olyasmit csinálni, hogy beszintezem és a legmélyebb
részen
hungarocellel kitölteném a nagy részét és a hungarocellre fóliát terítenék.
Ez könnyebb is és valószínűleg olcsóbb is, mint a beton.
No meg a hőszigetelése is előny.

Kérdés az, hogy mennyire lehet kitölteni, milyen vékony lehet a legvékonyabb
helyen a beton.
Van aki azt mondja, hogy betonozni minimum 5 cm vastagon. Én betonoztam már
szabadban 1 cm vastagon is,
és nem fagyott fel. Igaz másik betonra húztam rá.
Itt meg hungarocellen lesz, ami engedhet a nagy pontszerű terhelésnek és a
vékony beton
betörhet. Természetesen a megfelelő keménységű hungarocellre gondolok.

Mi a véleményetek a fentiről?

Üdv. Tibi