[Epitesz-barkacs] födém

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Aug. 16., K, 15:19:42 CEST

2011.08.16. 15:09 keltezéssel, vajk fekete írta:
> en murexin D1-el csinaltam, es baumit zsakos esztrich-el. csak 4-5 cm
> szintkulonbseg volt. a mely helyeken beton, szepen kihuzva akar
> felcentire, es a vegen az egeszre felcenti-3mm onterulo
> aljzatkiegyenlito. nemolcso az egesz moka...
Na most en kulteri betonjardat akarok ferdebol egyenesre csinalni.
Istenjol dolgozott az
egesz haz korul a komuves, de a veget csunyan osszebta. Elso telen
felfagyott a teteje, es
tul mely is lett (ellopott par zsak anyagot?). Szoval ezt akarnam
megcsinalni rendesre.
Egy kb 5m hosszu, 1m szeles szakaszrol van szo, ami a jo szintrol indul,
es kb 10cm
hianyzik a vegebol, kozben nagyjabol egyenletesen lejt.