[Epitesz-barkacs] födém

Radó Zoltán levlista at maxcore.hu
2011. Aug. 16., K, 20:26:15 CEST

Sziasztok!

Gondoltam erre is, de a levegősen maradó részek nem voltak annyira
szimpatikusak.

Alapanyag árban a thermobeton és a hungarocelles feltöltés kb azonos.

Hőszigetelésben a thermobeton se annyira rossz, súlyban persze több
(200kg/m3). Lerakni mondjuk tényleg macerásabb a betont...

Ami a vastagságot illeti, a széleken elég vékonyka lesz, de pontszerű
terhelést nem nagyon kap, mert azt majd a lépésállóra kerülő
aljzatbeton elosztja.

Hogy vajk kérdéseire is válaszoljak:

A födém monolit. Ezért is lett ilyen teknős.
Hogy miből van?? Mindenből egy kicsi... :)
Egy kicsi murva, egy kicsi kavics, egy kicsi vas és egy kicsi cement.
Ja meg néhol cserépdarabok egy vonalba rakva.

Érdekes is, mert alulról szürkés (azért annyira nem...), durva szemcsés, felül meg már
majdnem fehér és finom szemcsés. De hogy ez jó vagy nem???

Z.