[Epitesz-barkacs] Porszivo hazilag... volt Re:Korfureszprojektek:-)

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2011. Aug. 19., P, 12:40:31 CEST

> az egy igen jo porszivo. csak draga hozza a filter.

Hozzáigazítottam az előző porszívó textil porzsákját és úgy használtuk egy
pár évig. Persze a vége az lett, hogy újat kellett venni, mert ez könnyen
felborul és rajtam kívül senki nem értékelte benne a műszaki csodát :-)
Azóta csak én használom, lefolyótisztításra, elszívásra csempevágásnál, meg
ilyenekre

De pl. barkácsolásra, beépítésre szerintem nem lenne rossz.

Palasik Sándor