[Epitesz-barkacs] elo hidak

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Aug. 21., V, 20:19:24 CEST

a freemailes levelem ota volt valami megoldás

winfos alatt az OE levelezobol copy - paste  Balázs levelét kiemeltem,
a windows alatt levő linuxos "openoffice 2.0 writer"-t elindítva
a windows alatt  hida.odt néven elmentve pendrájvra,
azt már meg tudta emészteni a linux, onnan már linux alatt
el tudtam indítani a Balázs által jelzett weblapot

hááát, a windowst nem fogom meg legyalulni

***********
maguspr at freemailes -levél

linux suse11.1 + firefox alatt kellene megnyitnom ezt a weblapot, és ezt a
firefox címsorába kellene beillesztenem a pendrive-on levő
textfájlból  copy-paste ( konzolban egy MC alatt editorban megnyitott
textfájlból )

a firefoxban a paste nem reagal, a konq... sem

beindítom az openoffice - writer (3.0) ott annyit ír, hogy a vágólap
tartalmát nem
tudja megemészteni

a linuxot nem szeretném legyalulni