[Epitesz-barkacs] elo hidak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 22., H, 23:47:04 CEST

cst wrote:
> akkor ez már leroggyant, elavult :-)
> " .... openSUSE 11.1 was released on December 18, 2008. ..."

Nem tudom, én nem értek hozzá, de már sokszor észrevettem, hogy valamiben azért
nem lépsz előrébb, mert nulla a bizalmad az újabbal szemben. win-es holmiknál
tuti így van, ezért használsz még mindig, ha jól tudom, IE5-öt vagy 6-ot,
jóllehet az újabbak is ingyenesek. Meg nem vagy hajlandó frissítéseket se
beengedni. Elelve, ha win, akkor még csak nem is xp, hanem win98, ha jól tudom.
Akkor meg szerintem nem kell csodálkozni, hogy semmi se úgy jelenik meg, és nem
úgy megy, mint ahogy szokás.

Persze mindenkinek megvan a saját szórakozása. Én nem szeretek ilyesmikkel
bíbelődni a hozzánemértés miatt, és örülök, ha működik. Én bizony beengedem a
frissítéseket is.