[Epitesz-barkacs] elo hidak

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Aug. 23., K, 08:12:17 CEST

---------------
billgates egyik lapján ezzel indít
Miért nem lehet megnyitni vagy másolni az interneten elérhető fájlokat?

Valószínűleg azért, mert a Windows potenciálisan veszélyesnek minősítette
azt a webhelyet, amelyről a fájl származik. A Windows a biztonsági zónák
alapján állapítja meg, hogy megbízható-e egy webhely.

http://windows.microsoft.com/hu-HU/windows7/Why-cant-I-open-or-copy-files-from
-the-web
--------
win alatt a "közepes biztonságra" vagyok beállítva, sokminden szar
( cookie ) bejon még a gépemre, de sokmindenre rákérdez, mielőtt lefuttatná

ennél a  "hidas" helynél már nem is kérdezett rá semmire, hanem azonnal
leblokkolta, de már azt sem írta ki, hogy miért blokkolta le

a linux alatt a firefox  (a gyári alapbeállítások szerint) viszont  ennek a
"hidas"
lapnak a megjelenítése közben 11 alkalommal rákérdezett, hogy
engedélyezem-e ezt vagy azt a "veszélyesnek minősített" tartalmat lefuttatni
( amit a firefox is "csípőből" annak talált valamilyen oknál fogva, de  a
firefox
nem blokkolta le gyári beállítás alapján)

hát, ha billgates "közepes biztonsági szintnél" is leblokkolásra érdemesnek
tartja,
az elgondolkoztató