[Epitesz-barkacs] elo hidak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 23., K, 09:33:31 CEST

Hofferek Attila wrote:

> A weblap egy kis textfáljban letárol pár adatot a gépeden, hogy
> meglegyen, ha legközelebb
> odamész. Például az emlékezzen rám (ne kelljen újra belépni) is ilyen,
> meg az előre kitöltött
> form elemek, stb. Tulajdonképpen egy név-érték páros, lejárati idővel,
> hogy meddig érvényes
> a benne szereplő adat.

Aha.
Közben utánaolvastam itt:
http://www.abfox.eu/cookie-fogalom.html

És hát bizony itt ennél rosszabb indulatú dolgokról van szó.

Kipróbáltam az IE beállításainál az adatvédelem fül alatt. Ha maxra tolom, akkor
egyszerűen letiltja az összes cookie-t.

Aztán eggyel lejjebb már csak az adatvédelmi szabályzattal nem rendelkezőket
tiltja le....

Hát szóval annyira nem lettem összességében sem okosabb. :-) Ez marhára nem az
én szakmám.

Ezen a linken azt javasolják, mint legbiztonságosabbat, hogy ezeket teljesen le
kell tiltani.
Végülis biztos így is jó, de próbáltam oldalakat, van, ami nem igazán megy így.
A crome pl tuti enged valamit, mert ott nincs ilyen akadály, de ott fgom sincs,
hol lehet ilyesmit állítgatni. Biztos lehet, de minden angolul van.

A firefox meg az opera rejtelmeiben ezügyben nem merültem el.