[Epitesz-barkacs] elo hidak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 24., Sze, 09:30:42 CEST

Hofferek Attila wrote:
> Mennyire tudsz csúzlizni? :-)

Amellett, hogy éjjel a sötétben biztos nem találnám el, a yard zokon venné, ha
találna nálam csúzlit. :-) De ha zseblámpát találána nálam, aminek van olyan
lézere észrevétlenül, amivel ki lehetne nyírni egy ilyen szarnak az érzékelőjét,
azt talán nem vennék zokon.

Na aztán nem érdekes az egész, ez csak szellemi f.rázás. Nem olyan sok
felvillanó vallatólámpa van ezen a környéken, szóval kibírom.

Viszont egy nagyon érdekes megoldást láttam az egyik helyen. Mostanában ugye még
nyaralóidény van. Elmennek tehát otthonról az emberek, és valamit ki kell
találni, hogy vigyázzanak az otthonukra.

Az a legkevesebb, hogy kigyullad véletlenszerűen hosszabb-rövidebb időre
ilyen-olyan lámpa.
De az, hogy amikor elhaladok az utca valamelyik pontján, mindig pont akkor indul
el valami kerti locsolócucc, az érdekes. :-) Sokáig azt hittem, hogy valakinek
éjnek idején támad kedve locsolni, de nem! Egy adott ponthoz érve elindul a
locsoló. Hallani, ahogy először a levegőt nyomja ki magából.... :)

Ez tetszik, nem úgy, mint a pofánvilágító reflektor.