[Epitesz-barkacs] elo hidak

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 24., Sze, 10:32:02 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Én is megszívtam már párszor a fűaprítékkal, berohadt a nejlonzsákba.
> Persze másba nem teheted,
> csak a hivatalos címeres nejlonzsákban viszik el innyé. Na én a
> krumplisneccbe tettem a füvet, a
> tetejére tettem ahogy van, összehajtogatva egy címeres zsákot,

Micsoda ötlet!
És látom, hogy nem csak engem zavar ez a bomlás meg lé.

Persze az is megoldás, hogy közvetlenül, mielőtt elviszik, berakni az egészet a
zsákba.
Most a drága szomszédaim is ott tartják ezeket a zsákokat napok óta a
szeméttárolójukban, ami az én kapumnál van. Ma szerda van, pénteken lesznek
kirakva - ha lesz közülük valaki, aki hajlandó megfogni. Olyan észvesztően
büdös, mintha a csatmű mellett lennék. (Van emlékem az északpesti
szennyvíztisztítóból.) Na aztán lehet, hogy a kukájukban is van döglött hús meg
ami csak létezhet. Remélem, a hidegebb idő beálltával a dolog elmúlik, különben
még a végén ventillátort kell odaszerelnem. :-)