[Epitesz-barkacs] elo hidak

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Aug. 24., Sze, 11:24:30 CEST

Szervusz HJózsi!

> Nagyon komoly! Nem lehetett könnyű beleillesztgetni a lábakat azokba a vas
> szerelvényekbe.

Tök egyszerűen ment, mert picit lehetett feszíteni a lábakat. A
kelyhek cm pontossággal kerültek helyükre. Lemértük a szomszéddal,
hogy helyezkednek el egymáshoz képest. Utána kitaláltam egy olyan
állványt, amin a kelyhek minden irányú helyzete és egy szöge
lényegében függetlenül állítható, erre ezeket fölszereltük. A szomszéd
beöntötte, és jöhetett a daru. Úgy jött a képbe a szomszéd, hogy
eladtuk neki a telek sarkát, hogy építkezhessen, és belelógott a
kocsibeálló vége.

> Aranyos a kislányod, és kedves hangja van a mamájának! :-)

Köszi (-: most a feleségem egy szak-mesekönyvből éppen a
kombináltfogót és a fúrószárakat tanítja a két nagyobb gyereknek.

szia: Balázs