[Epitesz-barkacs] üveggyár

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Aug. 31., Sze, 11:28:49 CEST

1. a masszivsagot arra ertettem, hogy ha a zsanerral atellenes also sarkanal fogva elkezded emelni, akkor nyeklik-e egy icipicit is, vagy merev testkent elkezd leemelkedni a zsanerrol?

2. az uveg szerintem kell tudjon mozogni benne. hotagulas, paratartalom, miegymas. persze a regi mereven volt benne, de a gitt ki is hullik idovel.

3. en nem mernem csak beleragasztani. minden gyari technologia olyan, hogy az uveg kicsit rugalmasan van befogva. alapbol is a kesz ragasztott uveg bo felcentivel kisebb mint a helye a keretben.

vajk