[Epitesz-barkacs] üveggyár

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Aug. 31., Sze, 12:04:57 CEST

vajk fekete wrote:
> 1. a masszivsagot arra ertettem, hogy ha a zsanerral atellenes also
> sarkanal fogva elkezded emelni, akkor nyeklik-e egy icipicit is, vagy
> merev testkent elkezd leemelkedni a zsanerrol?

Maga az üveg pont ez ellen tud jelentősen besegíteni. Élével ugye nem
deformálható, és marha sokat kibír.

Amit nem bírna ki, az a csavarás. De egy ilyen szerkezet, ahogy megfogtam közel
1m2-es darabot, elég marha merev így is.

> 2. az uveg szerintem kell tudjon mozogni benne. hotagulas,
> paratartalom, miegymas. persze a regi mereven volt benne, de a gitt
> ki is hullik idovel.

Nem lehet, hogy ha valami szilófélével van berakva, akkor az rugalmasan simán
fel tudja venni ezeket a hőtágulási és miegyéb méretváltozásokat?

> 3. en nem mernem csak beleragasztani. minden gyari technologia olyan,
> hogy az uveg kicsit rugalmasan van befogva. alapbol is a kesz
> ragasztott uveg bo felcentivel kisebb mint a helye a keretben.

Belül az üvegben alu profil van. Ragasztva. Annak a hőtágulásával mi az ábra?

Van egy olyan érzésem, hogy azért nem ragasztják be a profik, hogy könnyebb
legyen cserélni, ha kell, másrészt meg a nem olcsó szilóból sokkal kevesebb
fogy. :-)