[Epitesz-barkacs] égő fadarabot megfogó ketyere ?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2011. Dec. 3., Szo, 19:16:14 CET

köszi, igazából én is házilagosra gondoltam, inkább csak
az arányok, stb érdekeltek volna, nálam egyedi méretek
lesz a ketyere:

a majdnem 1m-es tűztérmélység első 45cm-es része a rostélyos,
a bedobott 70 - 80 -90cm-es fadarabnak az egyik vége ég le,
a mélyben levő darabot kell visszahúznom a rostélyos részre
( ez a visszahúzott darab már "tűzrekész", már kiszáradt, stb )
kb 60-70cm-es lesz a megfogó ketyere hossza, készen úgysem
lehetne kapni