[Epitesz-barkacs] Mosógép üstgumi javítása

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Dec. 3., Szo, 21:25:20 CET

Mi lett a megfejtés?

Csak most láttam, hogy volt ilyen téma, elmesélem mi volt az én
gépemmel. Legalább 5-6 éve már, hogy néha tócsa volt alatta mosás után.
Csak néha, és nem is sok víz. Nem tudtam mire vélni a dolgot, úgyhogy
nem is foglalkoztam vele.
Most nemrég vettem csak észre, amikor a gépet átcipeltem valaki máshoz,
hogy van kb. 3 óránál egy kis lyuk a gumin, talán akkora, mint egy 5Ft-os.
A másik amit észrevettem most cipekedés közben, hogy az előlapnak pont a
jobb alsó része szépen elrohadt egy olyan 5 centi átmérőjű területen,
talán teljes keresztmetszetében. Feltételezem, hogy oda szokott egy kis
víz kifröcskölni, és szép lassan megette. Szóval érdemes odafigyelni
arra az üstgumira.

Most gondolkozom rajta, hogy veszek egy új gumit és kicserélem, de a
boltos telefonon nem volt valami készséges a hogyannal kapcsolatban.
Szerelőt nem hívnék hozzá, annyit már valszeg nem ér az egész.
Szóval, sikerült sk. megcsinálni?

Gábor