[Epitesz-barkacs] bordáscső tisztítása

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Dec. 4., V, 20:57:23 CET

Cser Tamas wrote:

> egy kerékpárküllővel közé férek, de jó lenne kifújatni
> 25literes légtartályba 16-20bart esetleg tudnék csinálni kifújáshoz,
>
> volna jobb ötlet ?

Nagynyomású mosó. Általában több, mint 100 barral nyomják a vizet, az mindent
kivisz, ami le tud jönni. Meg lehet segíteni vegyszerekkel is, előre
bepermetezni, ha olyan van odaragadva. Persze nem lakásba való a dolog, az tuti.

Levegővel meg a homokfúvás lehet hasznos, de az már lehet, hogy nem olcsó. A
nagynyomású mosó akár bérelhető is szerintem.