[Epitesz-barkacs] fűtésrendszer

Radó Zoltán levlista at maxcore.hu
2011. Dec. 8., Cs, 22:56:43 CET

A tartály a pincében van, de ott is marad. Örülök, hogy le tudtam
rángatni... A tetőbe felhúzni ráadásul bontással is járna...

Úgyis át kell egy picit alakítanom, mert akarok egy ESBE VTA szelepet
is belerakni, limitálandó a radiátor előremenő hőmérsékletet. Majd
akkor belerakom a torlót is, aztán meglátjuk.

Z.