[Epitesz-barkacs] fűtésrendszer

Radó Zoltán levlista at maxcore.hu
2011. Dec. 8., Cs, 23:01:59 CET

Visszafolytottam a radiátorokat annyira, hogy kialakuljon egy kb 10
fokos hőlépcső az előremenő és visszatérő között. Így, ha hideg a puffer és
beindítom a kazánt, akkor kb 20-30 percen belül már melegek a
radiátorok.
Visszafolytás elött sokat kellett várnom, de arra rájöttem, hogy a
radiátorok nem tudnak elég hőt leadni, a maradék meg megy az alsó
hideg réteg fűtésére. Már persze ha jól gondolom. Mindenesetre a
gyakorlat "alátámasztotta" az elméletem... :)

Z.