[Epitesz-barkacs] ventinel hofoktol is fugg az amper ?

cst maguspr at freemail.hu
2011. Dec. 10., Szo, 18:34:49 CET

rosszul fogalmaztam...

nem az a bajom, hogy egy hőbizti kiolvad, mint ahogy egy üvegcsöves
bizti is kiolvad, hanem az, hogy cserélhetetlen ( tehát ha egy PC tápjában
egy üvegcsöves kiolvad, akkor akár kicserélhetem, aztan esetleg
megint elszáll, ha akar ) és egy 100Ft-os alkatrész miatt pl. egy
13500Ft-os ventit kell kidobnom

az a tekercsrész kiiktatásos 2db égő párhuzamosításával  2x 0,25= 0,5A-t kap
0,4A helyett, de a leolvadása előtt annak elég lett volna 1db égő is
( eredetileg az 28Wattos volt, a tekercsrész kiiktatása óta meg 56W-ot vesz
fel,
abból most a segédüzem lesz, amit csak második ventinek fogok használni,
begyújtáskor vagy egyéb huzatnöveléskor, -- tudtam, hogy kell majd a 2.
venti is
ebből  a 28Wattosból --  )

ez az új addig be sem lett indítva, amíg az előtétégőt be nem tettem, elég
volt
szopni egyszer is

kb 4évvel ezelőtt már volt egy 25eHUF-os csőventim,
az 2évig bírta a gyűrődést, és az is egy hőbiztis, cserélhetetlen
-- csak akkor még nem tudtam, hogy mitől lesz szakadásos --
az eredetileg 56Wattos volt, de rohadtul macerás volt szétszedni

ezt a "TT 100"-ast könnyű szétszedni, egészen csapágyig,
szóval csak ezt a " hőbiztis ", túlterhelésre önmegsemmisítő
dolgot szeretném megelőzni