[Epitesz-barkacs] hidrofor vizszint

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Dec. 15., Cs, 13:43:50 CET

Szervusz Lista!

Pár hónapja kérdeztem, hogy lehetne hidroforban egy benyúló plusz
csövön keresztül vízszintet mérni. Végül nem tettem bele semmit, de a
kimenetére került egy nyomásmérő. Így megoldottam "szoftverből", azaz
ha túl gyorsan esik a nyomás, már kevés benne a levegő. Be is
következett, mert rossz volt a légfeltöltő cső autószelepe. Viszont
meglepő, hogy mennyi levegő belemegy, a kW teljesítményű kompresszor
vagy tíz percig nyomta föl a tartályt 4,5 bar nyomásra. Ja, a tartály
120 literes.

szia: Balázs