[Epitesz-barkacs] fatörzshasító kúpos ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Dec. 19., H, 20:22:43 CET

SZIGETI Szabolcs wrote:

> hajtja. http://www.youtube.com/watch?v=pBQ7p9ZBNxM
> Ezt kézzel kiváltani elég fárasztó lenne. Lehet hallani, ahogy
> megdolgozik a motor, amikor elindítja a nagy rönköt.

Lehet, de ha nem olyan elágazós, csomós a fa, állítom, hogy gyerekkoromban (vagy
kicsit utána) jóval termelékenyebb voltam egy alkalmas baltával.

> Ez viszont ötletes: http://www.youtube.com/watch?v=40sCGb678sQ
> De valószínűleg rá lehetne írni, hogy a magyar kézsebész egyesület
> ajánlásával :-)

igen, ez a link is megvolt, mármint hasonló szerkezettel nyomuló. Nagyon
termelékeny az előzőhöz képest. Nekem az az érzésem van mindig, amikor látom,
hogy kesztyűvel dolgoznak ilyen veszélyes masinával, hogy jobb lenne szabad
kézzel, mert ha a kesztyűt elkapja, akkor lehet, hogy csuklóból viszi a kezet
is. Legalábbis, ha ilyen szokványos a kesztyű, mint amivel a faszi dolgozik.