[Epitesz-barkacs] fatörzshasító kúpos ?

cst maguspr at freemail.hu
2011. Dec. 20., K, 11:04:19 CET

van nehany sokgorcsos, 50 - 70 - 90 centis, amit láncfűrésszel
mar nem kivantam tovabb buzeralni, mert fűzfa, meg egyéb
" nem szabványos tüzifa ", ezekbol szélén lefarigcsalva mar
karcsusitottam néhányat.

3-4 ékkel mar szetcsaptam azokat, amit püfölni lehetett,
de van még olyan, aminel a fejsze feje tört darabba,
akkorákat csaptam

bár belegondolva, ha be tudom tenni a vizszintes tűztérbe,
akkor valahogy körbeégetem, az könnyebb lenne, mint
erős tengelyes motorizálást létrehozni, 10-es, meg 14-es
motortengely nokedli ilyen feladatra