[Epitesz-barkacs] Csőhajlító

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2011. Dec. 20., K, 23:24:36 CET

Sziasztok!

Szeretném magam meglepni karácsonyra, vagy csak úgy natúr, egy csőhajlítóval.
Most éppen kaptam egy reklámot a Vaterán, miszerint a Praktiker Bécsi úti áruházában 1890 Ft ellenében enyém lehet. Ez renben is lenne, de 2500 forintért akarja kihozni a futárszolgálat. Így már nem annyira tetszik a dolog.
Tudna-e nekem segíteni valaki, aki a bolt közelében lakik abban, hogy ha leütöm a Vaterán, akkor elmenne érte és postán elküldené nekem. Természetesen a rávalót küldeném. Egyáltalán olcsóbb lenne így?
A cucc nem egy nagy durranás, de éppen jó lenne arra, hogy hajtsak vele magamnak oldalcsomagtartót a Simsonomra.

http://www.vatera.hu/csohajlito_241643_m332_1515711794.html

Kösz!

Misi